Welcome to my world

Welcome to my world

Monday, October 26, 2009

倒霉的一天

今天早上迈进学校第一步
就看到她!突然想呕!看到她就想吐!

第一次:
我的头发。。中了!
“Girl,clip your hair properly please!”
Don't forget that you are a proby..
and soon we are going to choose whether are you in for prefectional board!
Coconut 她啊!
我的头发哪里有出现问题?
比我还盲!

第二次:
Assembly..
我穿PJ attire..又中!
那粒死金鱼又在那边吠:“
Those who wearing PJ shirt,
Please come over here.."
过去了,又来多一次..
"You are not supposed to wear this,
Don't you know that..
And you are a prefect,
remember that..
your appearance is vry important..to be a good example.."

WALAO!
谁稀罕你的PREFECT哦?
真的很想把你的脸撕下来
一片一片撕掉!!!

第三次:
有一粒花痴,发乔!
把她的刘海全部放下来!
我们学校就是出名了:
ANTI  LIUHAI
她忘了!结果怎样?
她中咯!
可是。。
我也中咯!
离谱没有~~????
CHICKEN COCONUT!
又是她!帕里马拉!!
就讲。。
You are a prefect..
you should know what is ur responsibility in the school..
When this case happened..You must warn them..
I saw you standing beside her and you did nothing!
I don't want see this next time!

她讲完咯!
我有罪??我不觉得咯!
PREFECT !!!  PREFECT!!!  PREFECT!!!!
够了没有?不要一直拿它来压我!!
谁稀罕???!!!!!!

第四次:
好不容易回到班,
不用再见到她
那个死Priya又叫我帮她
我很不想帮的咯!
是她在那边求我,扮可怜,不是帮一下咯。。
她叫我key in一些有的没的。。
是关于ABC file 的。。废!
想不到。。负责人又是她:帕里马拉
哟~~~~~~很beh song lo!!
不用紧。。我帮!
去到那边,见到她以后,
她讲什么!
“I just want the real prefect to help me..
I don't want proby..she hasn't get a position..
Instead a prefect help me will be better!"
看啦!她就是这种人。。!!
她讲完后,还对我微笑地说:Sorry ya..girl..nvm..next time!
我听完后,转身。。
眼泪流下来了,我不能忍了!
当我是什么?玩具?
这里说这样,那里说那样!!
已经不是一次了!

帕里马拉!
我恨你!
我比讨厌还更讨厌你!
你是我遇过世界上最失败的老师!
我永远不会承认,
你是我的老师!
在我心中!
你只是一堆又臭又衰的粪!
你不配当教育界里的教者,败类!!!!!!!
看到你真的有种想呕的感觉!

ps. 不能打英文,相信你们都知道‘它’是谁!帕里马拉!!

No comments:

Post a Comment

My beloved

My beloved